Post by popipmatoha on Feb 23, 2022 9:51:50 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Restaurant 2021 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Restaurant 2021 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke poeng ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Restaurant 2021 2022 version ▞▞▞
Artig spill
Avinstaller den. Kan ikke passere nivået uten boost. Alt utstyr og mat er imidlertid oppgradert. Uansett hvor fort du spiller, må du bruke boosts.
Jeg elsker dette spillet. Og jeg håper jeg slipper å ta det tilbake. Disse spillene starter bra og blir så dårlige. Men jeg liker at du kan tjene flere diamanter enn noe spill jeg spilte, pluss at du kan doble myntene dine ved første spill. Flott!!!! Håper det holder seg så bra
Spillet svarer ikke
Det er et søtt spill
Bra spill til tidligere tider
Crazy Restaurant 2021 Arcade ptu
Ikke en favoritt
Jeg nyter det ☺️
Det er morsomt og høyt tempo elsker det
Morsomt spill
Morsomt spill å spille
Jeg liker dette spillet!
hyggelig
Det er kult
Det er et utfordrende spill. Jeg liker det også.
Det er kult
Jeg forteller den fine seieren Hei
Skikkelig morsomt spill😁
Crazy Restaurant 2021 Arcade qmbk
Dette spillet er veldig veldig fint elsker det prøve det
Fantastisk spill
Bra spill
Crazy Restaurant 2021 Arcade izlb
Jeg liker dette spillet. Men jeg har fullført de første 4 restaurantene og kan ikke åpne den femte så gir den bare 3 stjerner foreløpig
Den vil ikke lastes
Wow, jeg elsker dette spillet
😊
2. restaurant ikke åpen 😡😡😡😡
Det er denne typen spillutviklere jeg snakker om! Jeg er en største fan av "Cooking Games", og jeg er alltid på "utkikk" etter NYE matlagingsspill-apper. JEG FANT DENNE PERFEKT ONE 4 ME! "Crazy Restaurant" har ekstremt raske nedlastinger, rimelige evner til å få edelstener og mynter, flott realistisk grafikk og utfordrende nivåer å erobre. Jeg håper 2 blir med dette spillet lenge! Flott jobbet folkens!
Utmerket morsomt og avslappende spill å spille. Tjen store penger
Bare ok
Det er ganske gøy
Det er avslappende, men trist å merke seg at jeg ikke kan spille uten wifi eller internett.
Så langt liker jeg spillet god kontroll og ikke for hardt vil jeg avvise senere
Super
Når du mister den aller første matlagingsutfordringen vet du at det kommer til å bli en vanvittig pengegris..ikke bry deg. Mye bedre og mer rettferdige matlagingsspill der ute.
FOR SAKTE HENGER ALLTID OG LASTING TIL 15 MINTS endelig når den åpner går gladmåleren så raskt ned av kundene Veldig tøft og krevende som det går fremover. I stedet for å være gøy gir det stress.
Godt spill
Flott spill. For buggy. Annonser bugner ut spillet flere ganger og låser det opp, noe som gjør at du må starte på nytt. Nesten utelukkende når du prøver å få doble belønninger, og da husker spillet bare den enkle belønningen uten sjanse til å tjene igjen. Tilfeldigheter?
Dårlig, fortsetter bare å spille musikken mens det fryser ..fiks det!!!
Jeg har sendt e-post til surport-teamet og ikke fått svar, kan noen takle dette!
Det er fordi mens jeg lager mat, stopper sangen og den kommer automatisk hjem igjen
Det er et veldig interessant spill og noen ganger vanskelig å spille
Happy Glass ধাঁধা hxey
For dette er veldig morsomt
Kjærlighet
Spille