Post by orproborlodear on Feb 19, 2022 8:24:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Marmeren Missie ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Marmeren Missie IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats glitch allemaal ▞▞▞
▞▞▞ Marmeren Missie 2022 version ▞▞▞
Makkelijk te gebruiken. En geen constante advertenties. Goed werk!
Hou van de kleuren. Goede gameplay en design. Kleurrijke afbeeldingen. Leuk spel.
Hou van dit spel. Geweldige manier om tijd te doden terwijl je aan een werkprobleem denkt.
Waaaay te veel advertenties, soms buggyscherm
als je het na de eerste 5 levels vraagt, krijg je een slechte recensie van mij omdat ik dat erg vervelend vind als ik het spel voorbij level 10 speel en ik word niet opnieuw gevraagd en ik vind het spel leuk, ik zou mijn beoordeling kunnen veranderen. zolang er niet te veel advertenties zijn.
Het spel is een geweldig tijdverdrijf, maar het bedriegt, ik heb geprobeerd dit niveau meer dan honderd keer te verslaan, ballen gaan erin bij de finish voordat je bij de op twee na laatste rode stip bent, dat is vals spelen. Doe daar alsjeblieft iets aan.
Het begin is goed en plezierig, niet zeker van de toekomst.
enigszins interessante Zuma-remake. Het niveau van idiote tutorials is echter vervelend. JA IK KAN DAT ZELF EROP KOMEN DAT HET SCHIETEN VAN DEZELFDE GEKLEURDE BALLEN ZE POP FFS ZAL DOEN
Te moeilijk te controleren. Heeft werk nodig
Te veel advertenties en vreemde irrelevante. Geen enkel ander spel dat ik speel laat dit soort advertenties zien.. Heb genoeg van deze advertenties
Bonussen komen niet opdagen.Meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
Heel goed en leuk
Ja. Leuk makkelijk te gebruiken wachten op verschillende afspraken
Dit is een leuk spel, er zijn hier veel niveaus om te winnen, het moet leuk zijn en enthousiast om het nieuwe niveau te spelen. Ik vind deze app vooral leuker dan die ik eerder heb gedaan
het nieuwe spel ziet er goed uit en verbetert de snelheid en beweging van de bal
Ben er net aan begonnen en het lijkt me leuk. Maar waarschijnlijk gewoon weer een game die moet worden verwijderd omdat het te snel te moeilijk wordt en de funfactor verliest.
het is echt een goede game, het helpt me te focussen en ik heb problemen met focussen vanwege alle andere games die ik speel
Wil altijd spelen.
Ik heb genoten van het spel tot level 54, wat NIET te winnen is! Ik speel dit niveau al meer dan een week en ik ben nog niet eens in de buurt van winnen!
Nieuwe functie toegevoegd donker thema voor elk niveau, gemakkelijk te gebruiken persoon met slechtziendheid en een nieuwe functie toegevoegd voor heldere Ness Sikh-bar
Ik hou het meest van dit spel van alle knikkerspellen die ik heb gespeeld. Het is snel en uitdagend en vooral no-nonsense.
Vind het spel leuk, maar TE veel advertenties. Ik begrijp dat advertenties nodig zijn, maar dit is teveel. Lijkt meer tijd te besteden aan het bekijken van advertenties dan aan het spelen van het spel. Ben aan het de-installeren.
Amateur Zuma-copycat, inferieur op elke manier die ik kan zien.
ماموریت سنگ مرمر معمایی hmwk
marmol na misyon Puzzle cnks
Ik vind het spel erg interessant, het is net een bubbelschieter, behalve dat het knikkers erg cool is
Heel nostalgisch voor mij. Lekker makkelijk tot nu toe. Hoop dat het snel uitdagender wordt
Ik zou 5 hebben gegeven als je stopte met smeken. Voor een recensie kreeg ik niet eens een paar dagen voordat je me zeurde om het te beoordelen, goede heer, dus je krijgt er 2
Het is een goed spel en zo veel niveau
Het was leuk tot ik bij #201 kwam. Kon er niet voorbij. Dagenlang geprobeerd. Laat maar zitten. Niet leuk om vast te zitten.
Marble Mission Puzzle ptik
goed spel maar hierdoor is mijn scherm altijd standby
Ik heb niet alle sterren geplaatst, want het is moeilijk als een nachtmerrie op de eerste van het spel, niet in het midden
Paint by Number Coloring Games Namizne igre bmx
Slecht gemaakt. Besmet met advertenties in elke klik. Heeft de slechtste balanscomponenten van een spel.
Oke. Gebruik om jaren geleden op desktop te spelen. Het is nogal moeilijk om te wennen aan de manier waarop je het nu speelt.
te veel advertenties elke keer dat je een nieuw spel start, heeft het advertenties